2015 m. kovo 6 d., penktadienis

Riešinės

Auginant daugiau nei vieną vaiką, šeimoje norom nenorom susiduriama su tų vaikiukų tarpusavio konkurencija. O mūsų namuose, beveik gryname (su pora išimčių) moteryne - tos konkurencijos, lygiavimosi apstu. -Mama, kuri tau nupiešė gražesnį piešinį? '' -Mama, kuri valgys pirmą blyną? -Mama, kodėl tu jai ar kitai šypsaisi daugiau?  '' - tokia ta mūsų kasdienybė. Su mezginiais panašiai.. Pasiimu kokį mažą, smagų (dėl to, kad greitą neretai) mezginėlį mažiausiajai - tuoj girdžiu pageidavimą: - mama, aš irgi šito noriu... Vyriausioji - su ja susitariam suaugėliškai - kad jau mes abi vieno ūgio, ir skiriamės tik svorio kategorijomis, tai mums mezgu ypač retai - nes tokie mezginiai paprastai ilgai užtrunka, o ir motyvacija su laiku silpsta, nes atsiranda kokių tai degančių, svarbių mezginių - tokių kaip n-tosios kieno nors kojinės, pamestos pirštinės klonas, ar baktusiukas šąlančiai gerklytei.
Na, bet šiandien ruošiausi rašyt apie riešines - ir fotosesiją dvi dienas dariau, tad.. Kai aplink mezgančiosios viena po kitos pradėjo sirgt riešinių mezgimo liga, sau sakiau, kad na jau aš tai tikrai ant jų nekibsiu. Net nežinau kodėl, tas daiktas man regėjos toks netraukiantis, neįdomus, be jokios aiškiai išreikštos naudos bei paskirties. Kol - kartą - su riešinėmis susipažinau iš arti - gavau jas pasimatuoti, ir buvo vieningai nuspręsta, kad vat būtent ta spalva ir tie karoliukai su visomis tomis riešinėmis man labai tinka.. Prie ko ir dėl ko tinka - istorija nutyli, nes taip ir nesiaiškinau iki galo, ar tai riešas tinkamo storio, ar siūlų spalva labai susiderėjo su manim, bet-jos man patiko.
Neilgai laukus pasikinkiau virbalus, ir labai greit padirbau vieną porą - su dideliausiais karoliukais ir gražiu  Perlinių riešinių vardu - dėl smelio spalvos, dėl karoliukų, lyg perlai, ant drėgno smėlio pabirusių.. Ir derančių prie riešinių savininkės plaukuoto pūkuoto berniuko - šioje foto griežtai  prigriebto....
 
 
Siūlai Panda kojininiai, dviejų spalvų - vieni print'inio marginimo, kiti-vienspalviai.



Perlines riešines dėvi mano vyriausioji panelė. Sesės pavyzdys įkvėpė vidurinėlę - ji irgi riešinių užsimanė - išsirinko karoliukus, pritaikėm siūlus, ir gimė riešinės su sniego kristaliukais.
Megztos iš Drops baby merino siūlų.




Sekančios riešinės - vėl dukrai - žarijinės.





Paskutiniosios - man. Siūlai -Drops baby merino.



Eilėje laukia skanūs, rožiniai karoliukai. Tos, būsimosios, bus irgi man - norėčiau su rožėmis, saldžių, mergaitiškų, romantiškų, ech... į vaikystę matyt užneša...


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą